روش هاي نماشويي روش هاي نماشويي .

روش هاي نماشويي

روش هاي نماشويي

نماشويي ساختمان از جمله مشاغل خدماتي است، كه در جهت زيبا سازي ظاهر ساختمان ها انجام مي شود، و معمولا در ساختمان هاي مرتفع و برج ها با استفاده از ابزآلات و تجهيزات خاص توسط افرادي حرفه اي و خبره در اين زمينه صورت مي گيرد. نماي اغلب ساختمان ها به مرور زمان و بر اثر باران هاي اسيدي، طوفان ها، گرد و غبار و آلاينده هاي موجود در هوا تغيير مي كند و با جذب آلودگي ها نماي درخشان و زيباي خود را از دست مي دهند، و نياز به نماشويي پيدا مي كنند. شركت هاي خدماتي عرضه كننده اين خدمات روش هاي گوناگوني را براي انجام نماشويي دارند، و به مشتريان خود پيشنهاد مي دهند. نماشويي با استفاده از داربست از قديمي ترين روش هاي نماشويي است، كه اغلب منسوخ شده است، و چندان مورد پذيرش مردم قرار نگرفت، اما در حال حاضر از پر كاربرد ترين روش هاي نماشويي مي توان به نماشويي با استفاده از واترجت و نماشويي با طناب اشاره كرد.

تعرفه انجام خدمات نماشويي در تهران و ديگر شهر هاي صنعتي بسته به نوع نماي ساختمان، از قبيل نماي كامپوزيتي، سنگ، سراميك و آجر، ارتفاع ساختمان و نوع روشي كه براي نماشوييانتخاب مي شود، از سوي شركت هاي خدماتي تعيين مي شود، و قيمت جندان بالايي هم ندارد.

امروزه با گسترش و رونق فعاليت هاي ساختماني و برج سازي ميزان تقاضاي استفاده از انواع خدمات نماشويي هم بالاتر رفته است، و اغلب شركت هاي ارائه دهنده اين خدمات امكان سفارش تلفني و اينترنتي را براي متقاضيان خود فراهم كرده اند. كافيست به آدرس اينترنتي اين شركت ها مراجعه كرده و سفارش خود را ثبت نماييد، و يا با كارشناسان اين مجموعه تماس بگيريد تا ضمن اطلاع از قيمت ها ي انواع نماشويي، در كوتاه ترين زمان ممكن از خدمات نماشويي كنيتكس براي ساختمان خود بهره مند شويد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۳۴:۰۹ توسط:s.r موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :